Методична робота педагогів нашого закладу – це цілісна система взаємопов’язаних дій, які забезпечують безперервний розвиток творчої особистості педагога, формування єдиного колективу педагогів-дослідників, а в кінцевому результаті – підвищення креативного освітнього рівня навчального закладу.

Завдання сучасної школи – навчити дітей самостійно мислити, окреслювати й вирішувати проблеми, залучати для цієї мети знання з різних галузей, уміти прогнозувати результати й можливості, наслідки різних варіантів рішення, установлювати причинно-наслідкові зв’язки. Усього цього можна досягти шляхом упровадження інноваційних технологій. «Від творчого учня – до творчого вчителя, від творчо працюючого вчителя - до творчого колективу» - одна з домінуючих тез в діяльності педагогів нашої школи. Сьогодення вимагає творчого учителя, учителя-дослідника, який піднімається на вершину педагогічної майстерності, учителя, який прагне до цієї вершини.

Основними завданнями методичної роботи в Семенівському ліцеї №1 імені М. М. Хорунжого є:

- осмислення всім педагогічним колективом завдань модернізації розвитку системи освіти;

- визначення змісту і форм роботи з урахуванням рівня підготовки й компетентності педагогічних кадрів;

- створення умов для функціонування системи методичної роботи;

- сприяння розвитку творчого потенціалу вчителя;

- пропаганда й впровадження надбань науки, передового педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій.

Головні принципи методичної роботи в школі: оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість культурних знань і моральних цінностей.

Форми і методи методичної роботи в школі

1. Традиційні форми методичної роботи з педагогами (масові, групові) та індивідуальні форми її організації:

- засідання предметних кафедр;

- школа молодого вчителя;

- семінари;

- робочі групи;

- самоосвіта;

- організація творчої діяльності;

- проведення методичних консультацій;

- ярмарки педагогічних ідей;

- професійні конкурси;

- методичні наради;

- творчі звіти вчителів.

2. Інноваційні форми організації методичної роботи в закладі

- засідання „круглих столів” з обміну досвідом та обговорення актуальних питань викладання навчальних предметів;

- тренінги з відпрацювання методик і педагогічних технік викладання;

- майстер-класи;

- творчі звіти;

- впровадження віртуальних форм роботи.

План засідань методичної ради

Положення про методичну раду

Форми методичної роботи

Методичні рекомендації по організації роботи з проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів

Кiлькiсть переглядiв: 1016

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.