КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ початкової освіти ОСВІТИМетодичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школіКритерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання учнів 1 класівМетодичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу Критерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання учнів 2 класівНаказ про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третього класуМетодичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третього класуКритерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінюванняМетодичні рекомендації щодо оцінювання учнів 4 класівКритерії оцінювання учнів 4 класівКРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвиткуорієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освітиАнглійська моваБіологіяГеографіяГромадянська освітаЗарубіжна літератураЗахист УкраїниІнформатикаІсторіяМатематикаМистецтвоМузичне мистецтвоНімецька моваОбразотворче мистецтвоОснови здоров'яОснови правознавстваПриродознавствоРосійська мова Трудове навчанняУкраїнська літератураУкраїнська моваФізикаФізична культураХімія Кiлькiсть переглядiв: 263 Коментарi Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку
Коментарi