Повернутися до звичайного режиму

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ початкової освіти ОСВІТИ

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі

Критерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання учнів 1 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу

Критерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання учнів 2 класів

Наказ про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третього класу

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третього класу

Критерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання

Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 4 класів

Критерії оцінювання учнів 4 класів

КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку


орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

Англійська мова

Біологія

Географія

Громадянська освіта

Зарубіжна література

Захист України

Інформатика

Інформатика НУШ (5-6 класи)

Історія

Історія України

Всесвітня історія

Математика

Мистецтво

Музичне мистецтво

Технології (НУШ)

Образотворче мистецтво

Основи здоров'я

Основи правознавства

Природознавство

Пізнаємо природу (НУШ)

Трудове навчання

Українська література

Українська мова

Фізика

Фізична культура

фізична культура (формувальне оцінювання)

Хімія

ЗБД (НУШ)

Культура добросусідства

Техніки формувального оцінювання

Кiлькiсть переглядiв: 426

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.